sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Rennompaa otetta

Nopsaa juoksee aika näissä touhuissa ja kohta on takana puoli vuotta valmennusta ja sitä myöten juuri näillä hetkillä alkaa olla takana myös puolivuotta alkoholitonta elämää. Kuin myös yhden käden sormiin mahtuu ne kerrat, kun oon tunkenu suuhuni jotain ohi ruokalistan. Treenejäkään ei ole jäänyt välistä, kuin kaksi ja nekin on aamuaerobiset alkutaipaleelta, kun se ulos pyyhältäminen oli vielä vaikeaa.

2kk oon käyny myös Konditoria ja erikoistuotteet -koulutusta läpi ja ainoat asiat mitä koko 2kk:n aikana maistoin oli napolitana keksi, macaronsit ja konvehdit. Ja väsäsin kuitenkin kaikkee mahdollista, joka vaan voi olla mun heikkous. Ystävä naurokin mulle, että ei oo ikinä ennen kuullu Fitness Kondiittorista. Hahhah. 



Kaikessa on jotain suklaata, mutta niin vaan en oo kertaakaan nuollu edes sormiani, vaikka voin kertoa, että välillä olin iteki niinku iso leivos kunnon suklaa ja voikreemi kuorrutteella. 

Kuitenkin, vaikka oon pysyny tiukkana ja alussahan olin ihan raivohullu ja neuroottinen koko valmennuksen suhteen ja muutama ihminen sai siitä alkutaipaleesta kärsiäkin, on tässä viimesen kuukauden aikana tapahtunu joku rentoutuminen ja järkiintyminen asioiden suhteen ja oon jopa alkanu ajatella, että jos mun juhannuksena tekis mieli grillata ja juoda muutama crowmoori niin saattaisin sen jopa itselleni sallia treenivapaidenkin sattuessa sopivasti siihen saumaan. Omg! Minun suusta moista löysäilyä. Uskokaa tai älkää. ahhah. Mutta jää nähtäväksi.



Uh..eilen oli vähän venyvanuspagettisohvankulmapitäätiukastiotteessaan -päivä ja treenille lähteminen oli yhtä ittensä keräilyä eikä oikein tahtonu huvittaa minkäänlainen takarepa jumppa. Sitten lamppu sytty päässä ja keksin, että meenkin Sykkeen Fressille, koska siellä on hack ja lupasin, että kerta kävelen sinne(joku 20min) ja jos menen vielä portaatkin viidenteen kerrokseen, mun ei tarvii tehä alkulämppää millään aerobisella laitteella. (musta on tulossa ihan truuu salityyppi..inhoon aerobista enkä jaksa venytellä..:DD). Päätin kuitenkin myös, että NYT venyttelen ja saunonkin kaikessa rauhassa. 

Reidenkoukistuslaite on Sykkeellä loistava, kuin myös hack! Pelkästään niiden takia fiilis parani huomattavasti ja saatiin sitä hikeä ja jotain tuntumaakin aikaiseksi, vaikka tehot tuntu edelleen vähä löysiltä.

Tulevalla viikolla J potkinee mulle yhet treenit, seuraavalla viikolla on pt päivät, jotka taidan myös uhrata alakerralle, vaikka oli kyllä Jukan kanssa puhetta vatsaryhmään menosta, mutta kun nuo vatsat ei oo mulle ongelma. JA seuraavalla viikolla on Mikon kanssa yhteistreenit, joten sieläkin ottanen asiaksi takarepat TAI eturepat.

Myös poseeraus hommia ois taas syytä mietiskellä pikku hiljaa. 

Huomenna on vika koulupäivä ja keskiviikkona otan suunnaksi Savonlinnan heti aamuisen berberi jumpan jälkeen. Katotaan miten mun ja J:n toinen yhteiselo viikko saadaan sujumaan. Askel kerrallaan. :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti