keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Ihmissuhteita

Hieman pääaiheesta poiketen tänään..... (tämä ei sitten ole mikään seuranhakuilmoitus..)

Oonkohan mä kuitenki sellanen perus nainen, joka vaatii mahdolliselta parisuhteelta ja sen putkiaivoiselta toiselta osapuolelta mahdottomia vai minkä hiton takia mun on niin vaikee saada ihan sitä normaalia ja balanssissa olevaa parisuhdetta? 

Työ
Siis ihan ensimmäinen ja aika normaali asia mitä haluaisin mieheltä, on se että hänellä on työpaikka. Ihan vain siksi, että tiedän korvien välissä kaiken olevan suht ok ja oma-aloitteisuutta löytyvän. JA koska ite oon ajottain kovakin tekemään töitä ja ylipäätään kaikenlaista, haluan, että joku tietää miltä se tuntuu ja jaksaa vastapainoksi istua mun kanssa sohvan kulmassa, kun ei vaan jaksa enää mitään...ts. ei arkena mitään hiton joka päivästä viinarallia! + tietty se, etten halua elättää ketään.





Luotettavuus
Tämänkin pitäis olla se itsestään selvä asia, mutta eipä tunnu olevan. Vois kuvitella, että nyt olis kyse vieraissa käymisestä, mutta ei..ei. Vaan niinkin yksinkertaisesta asiasta, kuin Lupausten pitäminen. Emmä välitä sellasista tai vaadi sellasia asioita, joita mulle ei omaehtosesti luvata. Minä en haaveile naimisiin menosta tai Joroisissa käymisestä ja oon luopunu jo siitäkin toivosta, että kukaan muu siivoais mun kotona, muuta kuin minä. Mutta jos mulle sanotaan näiden asioiden tapahtuvan niin aika turha ihmetellä miks mua vituttaa paukata töistä pölyiseen kotiin, jos sielä on luvattu imuroida. Pikku asioita, mutta toistuessaan sen miljoona kertaa...aika vitun raskaita! 

Tila
Oma tila kaikille. Yhdessä ei tarvii olla 24/7. Ja on ihan tervettä, että kummankin elämässä on muitakin ihmisiä!! 

Kunnioitus
Niin. Mä en oo mikään himassa hellan ääressä raivoava pirttihirmu, joten mua on turha tunkea väkisin siihen muottiin. Haluan, että mua kunnioitetaan ja kohdellaan tasavertasesti kenen tahansa ystävän tai perheen jäsenen kanssa. Ei sana tyttöystävä tee musta mitään friikkiä, jota täytyy varoa, kytätä, huijata...tmv. Kenestä tahansa tulee vittumainen akka, jos sitä jo valmiiksi kohdellaan sellasena.




Seksi
Minä en tule ikinä keksimään tekosyitä sille, ettei tarvitsisi harrastaa seksiä. Kerta tai kaksi tai kolme < ei ole viikon lukema vaan päivän lukema. Piste sillekin.

Puhe
Jos joku vaivaa niin on suotavaa sanoa se ääneen!! Kykenen kyllä järkevään keskusteluun. Minä olen nainen ja on minun tehtävä väittää, naama norsun vitulla, kaiken olevan kunnossa, vaikkei näin selkeästikään olisi..ei miehen!



Ja hauskintahan on se, että nämä kaikki osa-alueet varmaan toimii ihan kivasti jokaisen elämässä yksinään niin MIKSI SE PÄÄTTYY, KUN SIVIILISÄÄTY MUUTTUU?? (tai minä astun kuvioihin..hahhah).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti