sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Ikuinen muisto, Tabata

01.10.2013




Koitti se päivä, kun oli, aikaisemmin mainitsemani, isohkon hankinnan aika. Ja tämä isohko hankinta oli siis tatuointi. Oon kyllä aina vannonu, että ikinä en ota ulkomailla kuvia, muta kyse ei ollukaan mistään takapajusesta bambumaja tattoosta vaan ihan siististä paikasta.

Löydettiin jo Tokyoon saapuessa netistä siis Horizaru tattoo (http://www.horizaru.com/en), joka vaikutti kaikinpuolin pätevältä mestalta ja sijaitsikin ihan yksinkertasen matkan päässä Asakusasta., Tabatassa.

Katja vaihteli jo hyvissä ajoin maileja paikan kanssa ja sovittiin ensin konsultaatio tapaaminen perjantaille 30.9 klo 15.00, että saadaan selvitettyä tarkkaan mitä halutaan minne ja missä mittakaavassa + mitä maksaa yms yms..perus settiä.

Kaikki piti saada kuitenki hoidettua yhdessä päivässä, koska 2.10 oli jo lento Hongkongiin, joten jatkoaikaa ei kuvien tekemiselle ollu mahdollista varata.

Ite en ollu niin mehuissani vielä tästä tatuointi asiasta, vaikka olin päättäny jo kuvan ja minne se tulis ja muuta. Jotenki se tuntu vaan niin kaukaselta ajatukselta ja oli päätöksenä niin yhtäkkinen (yleensä siis suunnittelen ja mehustelen kuviani vuoden päivät ennenkä toteutan) että jotenki ei fiilikset pysyny päätösten vauhdissa. 


Konsultaatiossa päätettiin, että Horizarun "oppipoika" Shin tekee mun kuvan ja Horizaru Katjan. Ajan ja mun budjetin säästämiseksi. (Mietin kyllä pitkään, että onko tämä sellanen asia missä kannattaa oppipojan merkeissä sniiduilla, koska oon aika tarkkana näistä, mutta sain selata Shinin kansiota ja uskalsin ottaa riskin). jätin ideani Shinille, josta se sais muokata oman visionsa. Ja jos en vieläkään ollu huippu mehuissani ajatuksesta niin suunnitelman kolahtaessa mailiboksiin meinasin poksahtaa innosta.




Olin päättäny, että haluisin junan symboloimaan Japaniin päättyvää reissun juna teemaa ja numerot 87 meinaa tunteja jotka vietettiin junassa yhtäsoittoa. Ja Shinin suunnitelma on parempi, ku uskalsin toivoa!



Ja olin aika tarkkana siitä, että studiossa pitää olla kaikki kunnossa, mutta onneksi haukan katseeni tavotti autoklaavin ja ultrapesurin ja kivasti käytti pojat kelmua ja muovia, joten ansaitsivat luottamukseni. Varmaa ainut asia missä oon nipo. Tatuoinnit: Kuka tekee ja missä tekee!

Mallailuluu

Siitä sitten

Shin ja mun kinttu


Hyvin hyvin alussa


4h ja valmis                                                    Ja 3 viikkoa vanhana
Sellasissa hommissa se meidän viimenen päivä Japanissa sitten vierähti ja jäljellä oli enää pakkaamista ja valmistautumista seuraavan aamun lähtöön. 

Rahan meno:

Matkat:
-menopaluu Tabata Y300

Ruoka:
-Y2352 

Muut huvit:
-Tatuointi Y30 000

yht: Y32 652 (n.251,17€)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti