torstai 28. elokuuta 2014

Keventelyä

Tänään sitten tosiaankin painoin 6.30 aamulla lenkille ja tokihan matkan puolessa välissä taivaan palkeet aukes ja vettä alko sataa niinku Esterin..tiiättekö sieltä?! Ai, että ajattelin, jotta mun orastava flunssa kyllä kiittää ja koitin sutkutella mahdollisimman haipakkaa himaa kohti. Eipä tuo aamuaerobinen sitten kestäny, ku säälittävät 27min Sports trackerin mukaan, mutta läpimäräksi kerkesin kyllä. Kiitos vain.

but first..let me take a selfie

Poskia kuumotti hälyttävästi kotiin litistellessäni ja kampesinkin heti miten suihkuun ja paiskasin koko vitamiini arsenaalin lärviin + buranat. Ei toinna antaa tyhmyydestä tulla sakkoa. Eikä sitä tullut, koska olo on parantunut tasaisesti pitkin päivää ja sen verran hyvässä hapessa olin jo illemmalla, että reippailin myös salille tekemään yläkropan palauttavat.

Alkuun vetelin 10min crossarilla melko haipakkaa, putkirullasin selkää ja venyttelin hiukka käsivarsia ja olkapäitä. Olin siinä kohtaa jo niin läpimärkä hiestä, että jätin jälkeeni lätäköitä. Mistä tämä järetön aneenvaihdunta homma on peräisin. Tuntuu, että oon ainut joka valuu sillä siivolla pitkin lattioita.

Palauttavana yläkroppana tein vähä ylätaljaa, lapiota alataljassa, hauiskääntöä tangolla, dippiä avustajassa, push downia, viparit takaolkapäille ja pystypunnerrusta käsipainoilla. Ja n. 50%-70% pienemmillä, kuin mun normi painot eli olo oli taas aika turha, mutta siitä huolimatta oli huomattavasti mukavampi käydä salilla, kuin olla käymättä. 

Joku ihme "yhyy olen läski epäonnistuja" -päivä vaivas tänään, ku se eilinen treeni siirty ja aamunen cardio jäi tyngäksi. Ou mai gaad. Maailman loppu. Heti piristy mieli, ku pääsi treenille. Miltähän se maanantai tuntuu, kun nyt ois edessä kolme salitonta päivää. Kiipeen varmaan seinille. 

Nyt muuten kuntoilija kansa kivittää mut..NIMITTÄIN Questbar!! Siis wtf? Niitä on hehkutettu joka tuutista, ne on ollu aina kaikkialta loppu ja ihmiset kulkee kieli vyön alla, ku ne on muka niin suuri lahja ruokavaliotarkoille herkkusuille. En tiedä onko mun makuvalinnoissa joku pielessä vai missä tässä nyt mättää, mutta mä en kokenu mitään "Olen saapunut paratiisiin." -fiilistä maistaessani sitä cookie and cream versiota, sitten annoin mahdollisuuden peanutbutter and choco versiolle ja vielä chocolate brownie tmv. versiolle ja ei..ei..mikään ei räjäyttäny mun tajuntaa. Leuat väsy, kun ne oli kaikki niin kovia ja maut jäi jotenki valjuiksi. Kaloreita on ehkä alle 200/patukka, mutta 100 x mieluummin otan Teho Sportin vähäsokerisen suklaapatukan nautin siitä täysin rinnoin ja haukkaan 30 kaloria enemmän samaan syssyyn + maksan vähemmän.

Kuva Täältä

Toki jos jollain on tietoa oonko päässy käsiksi huonoon erään vai onko mulla vaan poikkeukselliset makuhermot niin kertokoon.  Vai mikä täälä mättää?? Minäkin haluan herkutella suu vaahdossa ilman jälkiseuraamuksia!!

Tänään väsäsin muuten taas niitä terveysmuffinseja ja tällä kertaa tungin niihin sisälle juurikin tuota chocolate brownie Questbaria ja vaihdoin tilalle vähempi rasvaisempaa skyria, kuin viimeksi, joten nyt ne on vielä terveellisempiä ja rasvattomampia. Niin. Huomenna ihana Annukkani joutuu puputtamaan niitä. Sitä saa mitä tilaa.

Mutta nyt painun yö puulle, jotta jaksan aamulla, paremmalla onnella, vetää viikon vikan cardion ja sitten painelen sinne Jyväskylään! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti