torstai 6. helmikuuta 2014

Salia ja tähtityttöilyä

Alku viikon treenit onki pyyhkiny oikein mukavasti. Tiistainen selkätreeni uppos suoraan kohteeseen lisäpainojen merkeissä ja eilinen etureiska treeni oli myös hyvä, tosin olis ollu parempikin, jos ei jotkut ois vallannu kaikkia smithejä ja pitäny 5min taukoja istumalla tangon alla. Oli vähä hankala pitää draivi yllä, mutta kyllä silti sain kirvotettua tuskan parahduksia huuliltani viimesissä toistoissa ja bulgarialaiseen oli hieno mättää lisää painoa. Ai, että vihaan sitä ja itseäni. Hahhah.

Tiistaina oli mainitsemani kunnon hieronta ja pakko sanoa, että ehdottomasti ihan paras ja asiantuntevin hieronta mitä oon ikinä saanu. Sain kunnon käsittelyn tuolle mun olkapäällekin ja hyvät ohjeet miten sen saa pidettyä auki. Alaselän jäykkyys helpotti ihan heti, ku rusikoitiin vähä pakaroita ja voi pojat, että ne olikin jumissa. Siis muhun koski ihan koko sen tunnin mitä mua vatkattiin. Mutta hyvä homma. Nyt on paikat auki..vähän aikaa. Ja viimein tiedän eron hyvän ja huonon hieronnan välillä.

Vaikka viikon levon ja viikonlopun hillumisen jäljiltä olin aika hakattu ja kiinnostus kaikkeen nolla, sai tiistain aamuaerot mut taas liikkeelle ja potkas motivaatiopiikin perseeseen. Salille meno on ollu taas ihan huippua ja saanu olon niiin tyytyväiseksi. Tänään siis olkapäät ja nyt onki 4 pv:n treeni putki päällä, koska huomenna on laivalle meno ja veikkaan, ettei lauantaina oo ekana treenit mielessä, joten säästän sen vp:ksi.

Olis joskus kiva, kun olis lisäillä jotaki treeni kuvia, mutta emmä vaan käsitä miten kellään on aikaa treenin ohessa ottaa jotain kuvia ilman, että hyvät sykkeet menee vituiksi. Pitäis palkata vissiin joku ammattilainen juoksemaan mun peräs salilla kamera kourassa. Hahahhah!!

Tällä viikolla, johtuen siis varmaan just tosta viikonlopun laiminlyönnistä, mun on tehny sikana mieli herkkuja. Suklaata ja niitä hiton irttareita.(vaikka luulin jo selättäneeni ne himot, kun en edes muista miltä karkki maistuu.)



Päätin siis kokeilla näitä hassuja tee makuja ja ostin strawberry cupcake teetä. Ihan hyvää joo, mutta pakko ostaa myös makeutusaine, että saan kaiken irti! Sokerihiiri, kun olen. 

Ja sitten...voi ei. Nyt sitä napotetaan Seiskan tähtityttönä. Kuinka kamala on kattoa noita kuvia, jotka on otettu 26.11, jolloin valmennusta oli takana vajaa viikko. Kuinka paljon paskemmassa kunnossa oon noissa kuvissa, kuin nyt ja kuinka kamalat hiukset mulla on, kun "mustasta punaseksi" -projekti on käynnissä. Voi voi voi!! :'D  

Kuva: Timo Korhonen


Noh..ehkä joskus saan lisäillä niitä tikimpiä ammattilaisen ottamia kuvia vielä. Näihin tunnelmiin tältä erää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti