tiistai 9. syyskuuta 2014

Himos ja sananen mielipiteistä

Aivokuollu viikonloppu ameeba täällä hei! Näköjään on ihan sama, että juotko pari hassua light siideriä vai 3 litraa koskenkorvaa, kun liskodisco on näköjään joka tapauskessa se suora seuraus. Teit mitä tahansa.

Takana siis ihan huippu viikonloppu mun parhaiden ihmisten kanssa!

Vuokrattiin mökki Himokselta viime viikonlopulle ulkoporealtaineen päivineen ja perinteisellä porukalla sitten vallottamaan Jämsän hoodeja. Seitsemän päinen sekalainen seurakunta meitä oli. Yks vakiojäsen puuttu porukasta, mutta saatiin edustettua kivasti siitä huolimatta.

Tuli kylvettyä, saunottua, käytyä vähän baarissa tanssimassa ja valvottua. Vaikka ehdottomasti sai rentotua, kun ketään ei pipo kiristä ja ollaan niin yhtä suurta perhettä, että saa olla just sellanen, kun on..niin untahan sitä ei viikonlopun aikana sitten älyttömiä tullut, kun juttua piisas ja poreallashan täytyi hyödyntää ihan kellonympäri kerta siitä oli maksettua. Hah.

Omat eväät pakkasin mukaan niinkuin menoon kuuluu ja outoa kyllä..syöminen oli mulle tällä kertaa enemmänkin rasite, kun nautinto. Ärsytti keskeyttä joku asia/juttu siksi, että kello näytti ruoka-aikaa. Onneks olin tehny lähes kaiken siihen malliin, ettei tarvinnu, ku kumota lautaselle ja heitellä pöperöt huiviin, ettei kokkaamaan tarvinnu alkaa.

Ruokailut siis meni niinkuin kuului, mutta tosiaan 6 light siideriä tissuttelin viikonlopun aikana siihen kylkeen ja naurettavaksi sen tekee se, että viime yönä koin ihan jäätävän liskodiscon!! Kai se oli rangaistus sitte noinkin mitättömästä leväperäisyydestä. Kunnon unihalvaukset, hikoilu, heräily yms..olivat osana viime yön seikkailuja, jonka seurauksena jouduin nukkua wc:n valot päällä. Taas niitä hetkiä, kun poikaystävälle olis ollu käyttöä. Huh!





Mutta muuten. Ihan huippu viikonloppu jälleen kerran! Tällästen jälkeen jaksaa taas erakoitua siihen omaan fitness kuplaansa. JA näistä täytyy nyt ottaa ilo irti, koska dieetillähän tollaset saan unohtaa kokonaan. 

Sitten pari sanasta tästä mun blogista. En muista oonko jo joskus puhunut samasta aiheesta..Ainakin on ollut aikomus.

Minähän en ole mikään totuuden torvi. Kenenkään ei tarvitse ajatella asioista niinkuin minä ajattelen. Tapani elää, uskokaa tai älkää, ei ole maailman ainut tapa. Se on oikeastaan toisinaan jopa ärsyttävä tapa, joten en edes haluaisi, että kaikki maailman ihmiset eläisivät samalla tavalla.

Toiset ihmiset tuntuvat lukevan tätä blogia, kuin pirut raamattua. Ei ole mitään väliä miten pitkä teksti on ja miten monesta asiasta siellä puhutaan niin esiin saattaa nousta ehkä yksi lause koko tekstistä ja millään muulla, mitä on kirjoitettu, ei ole väliä, kun takerrutaan siihen yhteen asiaan tai tapahtumaan.

Toiset takertuvat ihan kaikkeen ja sanovat, etten voi kirjoittaa niin tai näin, koska en voi todistaa jotain asiaa.

Faktahan on se, että tämä on MINUN blogi, MINUN päiväkirja ja henkisen oksennuksen persereikä. Ja tämä sisältää MINUN mieipiteitä ja MINUN tapaani tuntea ja käsitellä asioita. EI tämä ole mikään yleisen totuuden jako kanava. Ei kaikki ihmiset ole näin avoimia eivätkä kaikki ihmiset ajattele, että se on ok. Jos MINUN mielestä olemalla avoin ei voi ikinä hävitä. Niin ei se tarkoita, että kaikkien ihmisten tulisi olla avoimia ja asettaa itsensä alttiiksi kaikelle. Se tarkoittaa sitä, että minä olen tullut omalla kohdallani siihen tulokseen. Jokainen elää elämäänsä niinkuin itselleen parhaaksi katsoo. Minä toteutan ja elän sitä näin eikä se tapa välttämättä sovi kaikille. 

On ok sanoa mielipiteensä..niistähän sitä tässä maailmassa saadaan niitä kehittäviä ja ei niin kehittäviä keskusteuja aikaan. Ja minusta on mukava saada monia näkökulmia asioihin ja toisinaan käykin niin, että koen jonkun ahaa elämyksen, jota en ole ajatellut ennenkä kuulin toisenlaisen mielipiteen johonkin asiaan.

Mutta en oikeastaan kaipaa mielipidettä siitä miten suhtaudun ihmisiin, miten avoin olen tai miten ajattelen asioista, joita kohtaan elämässäni, kun ne kuitenkin ovat asioita, jotka määrittävät oman elämän laatuni, joten miten kukaan voi tulla sanomaan etten saisi olla sitä enkä tätä tai suhtautua asioihin tavallani. Että pitäisi pelätä tai olla varovaisempi, koska maailma on oikeasti epäreilu ja paska paikka. Kiva, jos joku elää mieluummin se ajatus päässään, mutta valitettavasti niin negatiivinen ajatusmalli ei sovi minun aivokuoreeni. 

Niin kauan, kun kukaan toinen ihminen ei kärsi minun tavastani elellä niin sen pitäisi olla ok, jos minä olen onnellinen tällä tavalla. 

Näihin ajatuksiin ja tunnelmiin. Illalla käynnistellään tämän viikon treenit taas takaosasto jumpalla feat. team buddy Maria! Saapa nähdä kuinka näppärästi ottaa takaosasto treenin vastaan eilisen fyssarikäynnin jälkeen. Hiukan oli kireyttä takareisissä, joskaan ei niin paljoa, että olis tarvinnu kauheesti valittaa tällä kertaa. 

Nyt siivous puuhiin taaaaas! Yksiön siistinä pitäminen on jotenki hankalaa..etenkin, jos täälä käy mun lisäksi yhtään ketään niin paikka on, kuin kaatopaikka. Ei siksi, että vieraat sotkis vaan siksi, että musta on näköjään jotenki enempi ok levitellä oma vaatekaappi pitkin lattioita silloin, vaikka nimenomaan pitäis kai edes esittää siistiä ihmistä. Logiikka.

Mukavaa tiistaita! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti