perjantai 11. huhtikuuta 2014

Olen virallisesti hullu!

Oon ihan hiton pihalla taas. Tai oikeastaan oon ollu ihan pihalla viimesen vuoden ja kolme kuukautta. Jos vaan saisin jonkun hiton aikakoneen, jolla voisin, näillä tiedoilla, palata sinne ja jättää muutaman siirron tekemättä ja koittaa keskittää energia vanhan korjaamiseen, niin olisin ihan saatanan onnellinen!!

Yks asia iski eilen tajuntaan, kuin 7kilon leka voihin. Nimittäin se, että tää on varmaan ollu jotain vittuilua tää vuosi ja tarkotuskin näyttää mulle, että mulla oli käsissä ihminen, joka hyväksy mut just tämmösenä, ku oon. Pikkusen hulluna, impulsiivisena ja temperamenttisena akan nahjuksena. Sain riehua rauhassa ja paiskoa ovia ja ikinä ei tarvinnu pelätä etteikö toinen ois siinä vielä huomennakin...kaikki muu oli tollasen pikku säätämisen yläpuolella ja siinä ei oikeesti ollu MITÄÄN epävarmaa. Ja, minä kusipää,  olin vaan niin tyytymätön sillon kaikkeen epäolennaiseen, etten tajunnu mitä oli käsissä. Karma is a BITCH! Voin kertoa, että mua todellaki vituttaa! 

Miten niin on pitkät piuhat, ku piti yli vuosi hakata päätä väkisin seinään ja kuvitella, että se onni löytyy jostain saatanan paljo kauempaa, vaikka se oli mulla koko ajan.

Mä oon vaan niin tyhmä ämmä, vissiin kuitenkin, että oon kaikenlisäksi ansainnu tämän kaiken paskan, joten pakkohan siitä on nauttia ihan täysin rinnoin.

Ei muuta, ku enjoy!! Taidampa tussauttaa mai breins on thö walllllll!!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti