maanantai 14. huhtikuuta 2014

Fitness Classic 2014

Onhan se munkin kannettava korteni kekoon tässä Fitness Classic 2014 raportoinnissa bloggarina.

Raahauduin siis paikalle sunnuntaina, koska reissu oli itselleni lähinnä oppimisluontoinen ja halusin nähdä Bikinin -168cm sarjan, joka on oma sarjani vuoden kuluttua. Ja en vaan raaskinu hankkia molemmille päiville lippua, vaikka olisin lauantainakin mielelläni ollut paikalla.

Saavuin paikalle heti kymmenen jälkeen. Kulttuuritalolla oli ihan hulluna porukkaa ja fiilis oli aika käsinkosketeltavan loistava. Hyvän tuulisia ihmisiä ja etenkin hyvä kuntoisia...eikä pelkästään kisaajien joukossa vaan myös katsomossa. Niin tiukkaa mimmiä ja kundia vaelsi siellä vastaan, että huhhuh!



Skandaalikin ilmaantu. :D
Itse Bikini -sarja, kokonaisuudessaan, herätti mussa niin paljon WTF?!?!? -fiiliksiä, että en todellakaan tiedä enää miltä mun pitää näyttää ja miten mun pitää treenata, jos tuomarointi on noin mielivaltasta.


alle 163 cm

Alle 163cm

-168cm

-168cm

-168cm

-168cm finaali muijat (yks puuttuu kuvasta)


plus 168cm

plus 168 cm

plus 168cm finaali muijia
plus 168 finaali muijia



Mun lemppari tuossa -168cm sarjassa oli Henriikka (finalisti kuvan oikealaita)...eikä vaan siksi, että hän on Farmilainen vaan siksi, että olihan muija mielettömän hyvissä lihoissa ja mulla suorastaan loksahti leuka auki, kun hänet jätettiin sijalle 4. MITÄ IHMETTÄ!? Mulla loksahti leuka auki muutenkin parissa kohtaa, kun ihmettelin tuomareiden päätöstä siitä, ketkä on soveliaita 6 parhaan joukkoon.

Tietty suurin osa on tehnyt hitosti töitä päästäkseen lavalle ja tämä suurin osa on myös ansainnut sen paikkansa sielä 6 parhaan joukossa, mutta kun minusta sinne 6 parhaan joukkoon kuuluu nimenomaan ne, jotka on tehneet sielä salilla hitokseen töitä eikä pelkästään meikkipussin äärellä tai peilin edessä.

Tiesin kyllä, että Bikinissä fysiikan lisäksi vaikuttaa tämä esiintymiskyky myöskin aikatavalla, mutta musta vaan pari aikamoista rimanalitusta pääsi tapahtumaan, jossa huomasin, että fysiikalla ei ollu mitään tekemistä finaaliin pääsyn kanssa. 
Että onko nyt niin, että mä paiskon summan mutikassa hitokseen töitä ja sitten rukoilen, että tuomaristossa istuu tyyppejä, joita kiinnostaa sillä kertaa enempi se, että oon ollu 20h viikossa treenaamassa, kuin se, että oonko harjotellu oikeanlaista tyyliä flirttailla peilin edessä saman verran.

Ja jotkut muijat mun vieressä vielä naureskeli, että tämä on se helpompi laji treenauksen kannalta. Ja tuntuivatpa naureskelevan vielä sille keikistelyn määrällekin mitä lavalla oli. Niin no! Tervetuloa itse nyt sitten pohtimaan, että teenkö tässä nyt vuoden syvä kyykkyjä vai onko järkevämpää vaan tappaa aivosoluja, jos haluaa sijoittua? 

Mulle tää kuitenkin on ensisijaisesti urheilua ja vaaditun fysiikan hankkimista, kuin sitä blingiä. Lajina Bikini, koska bodyfitness fysiikka ei miellytä mun silmää. Jos mulle riittäis pelkkä keikistely yleisön edessä, mä voisin aina lähtee töihin ja käydä vielä ensin, vaikka pizzalla! Eli siis joo..tiesin, että esiintyminen merkitsee, mutta järkytys siitä, miten se voi syrjäyttää jopa hyvän fysiikan, oli aika kova. Eli heleppoo on, ku heinän teko!

Noh...Sain joka tapauksessa kisoista ihan uutta motivaatiota ja potkua eteenpäin ja päätin, että mä teen ihan hiton hulluna töitä ja viilaan joka kohdan niin viimesen päälle, että jos sijotusta ei tule niin vika ei ainakaan ole minussa! Harjottelen sen "hampaat näkyy" -hevosenhymynki!! Perkele!!

Kaiken kaikkiaan Fitness Classic 2014, vaikka itekseni sinne  lähdinkin ja hieman ehkä kadoksissa olinkin, oli kiva kokemus ja viihdyin yllättävän kivasti. Seuraavaksi sitten syksyllä Nordic Fitness expo Lahti!


Ja tänään alkokin, tähän mun motivaatio buustiin, sopivasti treeni putki ja oli kivaa suoraa treeni vapailta pyyhältää aamuaerojen päälle Mikon käsittelyyn klo 10. Takareinoihin kulutettiin tämänkin kertainen pt tapaaminen, koska muuhun tuhlaaminen ei ole järkevää. Ja katsotaan miten me ylihuomenna taas istuskellaan. 

Fitness Classic tuli siitäkin puolesta sopivaan aikaan, että osittain sen motivoimana peruin myös pääsiäisen osaltani. Olin jo lähdössä torstaina laivalle ja koko viikonloppuhan(loppu viikko) siinä olis vierähtäny kavereiden kanssa touhutessa, mutta tiedän myös sen, että olisin joko joutunut paahtaa kaikki treenit(9!!!) torstaihin mennessä läpi TAI muka yrittää päästä treenille esim. perjantaina laivalla, joka nyt on ihan paska puhetta, että olisin raaskinu/jaksanu treenata enää silloin, JOTEN päätin jättäytyä pois matkasta. Jospa juhannuksena repäisisin seuraavan kerran jossain ja jonkun kanssa. Katsotaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti