maanantai 19. elokuuta 2013

6 days until Trans Mongolia train!!!!

Reissu lähenee enkä vieläkään usko, että oon lähdössä yhtään minnekään, vaikka kaikki on niin valmista, kun etukäteen olla pystyy...kutakuinki.


Tunnen itteni myös kunnon saamattomaksi laiskamadoksi Katjan hoitaessa, kiireidensä keskellä, kaikki reissun vaatimat käytännön asiat. Mä oon vaan nyökytelly, kiitelly, kyselly tyhmiä ja siirtäny kiltisti rahaa. Hahhah. Mutta tuskin olisin ite niitä asioita yhtä hyvin hoitanu, joten hyvä näin. 

Nyt on havaittavissa jo pieniä perhosia vatsassa päivien käydessä vähiin. Vietän viimeiset päivät Tampereella ja suorittanen jonkun pika pakkauksen päivää ennen lähtöä mikä lienee taas ihan vitun typerää, mutta en vaan osaa toimia etukäteen harkiten...en tajua miksi. Tässäkin asiassa tuntuu, että matkaseuralainen on ajatellu ihan kaikkee ja mä en yhtikäs mitään. En yhtään oo ajatellu edes, että mitä vaatteita otan matkaan eikä kaikkee oo vielä edes hankittu. wtf?? Pitänee alkaa nyt väsäämään viime hetken lista ja ottaa itteensä niskasta.

Kummitäti oli koonnu mulle matkaan selviytymispakkauksen kortsuineen kaikkineen. Toivoo kuulemma, etten niihin aasialaisiin poikiin sekaannu, mutta jos kuitenkin tulee se himo niin ei sitte ainakaan sitä HIViä tule. No sitä pelkoa ei ole oman prinssini jäädessä Suomeen odottelemaan ja sanotaanko, vaikka näin, että en muutenkaan oo mustan makkaran perään ellei sitä tarjota cittarin lihatiskistä lämpimänä foliossa.



Noh...sielä oli kuitenkin paljo sellasta myös mitä vaan sairaanhoitaja ymmärtää pakata mukaan, joten ehdottomasti kiitos näistä. Ei pysäytä meitä sitten pikku tapaturmat.

Osan matkavaluutasta tilasin tänään, vaikka en yhtään ollu vielä päättäny paljon alkumatkasta tarviin, mutta hoksasin, että jos mielin saada valuuttani ennen matkaa, on tänään vaan viimenen päivä tehdä se fucking tilaus, joten näillä mennään ja sen on paras riittää siihen asti, että löydetään järkeviä vaihtopisteitä matkalta.

3 kommenttia:

  1. Hei vähän siisti toi selviytymispakkaus!

    Ja hei, vaikka mulla onkin noi liput hyppysissäni ja oon tilannut ne (melkeimpä pakko kun kaikkeen kuiteski tarttee sen luottokortin) niin vaikka sulla olisikin mahollisuus siihen, oisin varmasti puhunut tän tehtävän itelleni. Kun on liian kontrollifriikki niin on vaan pakko pitää langat käsissä! :D Ennemmin syytän itteeni mokasta ja saan sun vihat niskoilleni kuin vihastun sulle mokaamisesta.

    Ja oot säkin ottanut vaikka mistä selvää mistä mä en oo saanu aikaseks googletella! Että äläpäs vähättele nyt omaa panostusta ollenkaan.

    Mulla on jonkinlainen lista nyt kyhättynä, mutta mä joudun lisään siihen koko ajan juttuja eikä sieltä vähene mikään xD Paniikkikakkaa ootellessa.

    VastaaPoista
  2. Hahhah. Tottahan tuo luottokortti asia on. Heti vaan iskee huono omatunto, ku on tottunu olee yleensä se joka tarttuu tuumasta toimeen ja hoitaa asiat muiden seuratessa sivusta niin vaikee just päästää lankoja hyppysistä, vaikka 110% sun hoitamiskykyyn luotan, ettei täs ny oo siitä kyse. :D

    Joo-o...myös mä kirjotin sen listan tänään ja se on ihan vitullisen pitkä!!! Ja siinä on vasta ne asiat mitä en oo vielä hankkinu. Mä en kestä!! Mun selkä tulee kuolemaan ja se rinkkaki uppoo varsin Baikaliin, ku hermo menee. :D

    Tulis ny edes paniikki kakka, ku se on varsin sit ainut kahteen kuukauteen. Ja mun selviytymispakkaukses on IMODIUMIA! ; D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää ostaa purkki myös lactuosia, niin saadaan suoli rullaamaan!

      Poista