maanantai 21. tammikuuta 2013

*GFG ja mökkihöperyys

(*GoFatGo dieetti)


Viimenen viikko tätä hulluutta käynnistyy keskiviikkona. Onnistuneesti 3 selvää ja TÄYSIN ORJALLISESTI dieettiä noudatettua viikkoa siis kohta takana. Ja mä alan olla ihan totaalisen kypsyny näihin neljään seinään mitä oon tuijotellut tämän ajan. 

Viikonloppuna kyllä herkuttelin (sarcasm). Vaihdoin kello kolmen välipala rahkan lauantaina ja sunnuntaina profx so lo carb caramel proteiini patukkaan. Hahhah. Sen lähemmäksi stnan suklaata en pääse ja vaikka toi on v*tun kaukana siitä niin ainaki se tuntuu kädessä ja näyttää silmällä suklaalta ja joku pieni sivuvivahdekin sielä paskan seassa on jostain toffeesta...ensimmäisellä puraisulla. HAHHAH: -.-

Mutta siis, jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin ei tää nyt NIIIIIN kamalaa ole ollu. Ainut, mikä vähä syö ihmistä, on tää totaalisen epäsosiaalisuuden harjoittaminen. Koska en vaan pysty näillä mun kuntokuureilla istua missään baarissa tuijottamassa ihmisiä, jotka iloisena vetää bissee...eikä huvita edes kauheemmin mitkään kahvilat suklaakakkuineen. Mieluummin homehdun tälläsinä aikoina himaan ja annan muiden ihmisten kuvitella, että oon itseäni täynnä oleva kusipää, jolle ei heidän seura kelpaa. Vaikka asia ei niin ole. 

Yks asia mikä tässä on melko huvittavaa (ja pidemmän päälle koettelee jopa kärsivällisyyttä) on se, että monelta taholta tulee jotain kommenttia tyyliin "Eihän sun tarvii laihduttaa." "Toi sun flunssakin johtuu varmaan siitä, ku laihdutat koko ajan." "Joko on paino hyvin tippunu??". Oon selittäny 100 kertaa..EN LAIHDUTA! Tiedän, että en ole ylipainoinen, mun ei tarvitse laihduttaa, MUTTA normaalipainoisessakin ihmisessä voi olla liikaa rasvaa, laihassakin ihmisessä voi olla liikaa rasvaa. Mua ei kiinnosta puntarin lukema juuri ollenkaan, koska tiedän, että rasvan sulaessa ja lihasten kasvaessa paino ei välttämättä koe suurtakaan muutosta. Oon onnistunu takomaan sen sisällä asuvalleni painoneurootikollekin tajuntaan. Ja tän projektin aikana oon käyny puntarilla muistaakseni kaksi kertaa.

Tässä projektissa on kyllä suurena motivaattorina ollu myös tuo tulevan reissun suunnittelu ja mehustelu sillä. Hurjasti jää rahaa säästöön, kun ei vedä kaikkea kurkusta alas...tavalla tai toisella. Vähä kiirettä kyllä meinaa pistää säästötoimien kanssa, mutta ei se auta, kun luopua suuresta osasta mielihaluja ja kaikki ylimääränen sivuun.

Mutta nyt kiireesti töihin. Jään aina koneeseen jumiin ja myöhästyn, vaikka herään 3 tuntia ennen töiden alkua. Olé! \o/
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti