maanantai 22. heinäkuuta 2013

Paskamyrskyssä

Sitä, kun kuvittelee, että kaikki alkaa sujua pääpiirteittäin ihan mallikkaasti niin tottahan jostain löytyy vielä joku ylimääräinen paskaläjä mikä väijyy oikeaa hetkeä läsähtääkseen pahaa aavistamattoman ämmän niskaan.

Eihän tässä voi kyllä muuta väittää, kuin että itse aiheutettua kaikki tyynni. Siinä missä Kauniita ja rohkeita katsoessa, kiljuu aina sohvalta, että miksei ne voi kertoa asioita suoraa niinku ne on niin ne säästyis miljoonilta pikku ongelmilta. Kuitenkaan sitä stnan asiaa ei muista noudattaa omassa elämässään silloin, kun pitäis ja sitten sitä on samassa "yksi kyynel vierii poskella, koska hyvästä tarkoituksestani tuli kuitenkin paha" -saippistilanteessa.

Tuntuu, että seison vaan keskellä ja nämä muutamat ihmiset ympärillä, huutaa vaatimuksiaan, vaati vastauksia enkä kuule enää omia ajatuksiani, koska haluan vaan, että kaikilla on hyvä olla ja haluaisin niin, että musta riittäis kaikille, mutta ei riitä!! Ja se, että oon edes yrittäny riittää jokaiselle, on johtanut siihen, että todellisuudessa kukaan ei oo saanu yhtään mitään.

Oon jättäny asioita kertomatta, oon nyökytelly sillon, ku olis pitäny huutaa, että "EI KÄY!!". Ja ainut mitä tällä kaikella olen saanut aikaan on se, että ihminen, jolla tällä hetkellä on mulle ENITEN merkitystä on myös taholtani kaikista loukatuin. Ja oon ite ihan viittä vaille tulossa mielenvikaseksi. 

Tähän päälle vielä se, että asiakas (ts. työnantaja/palveluideni tilaaja (olen y-tunnuksella oleva itsenäinen ammatinharjoittaja) ) perui päivän varotusajalla ensi viikon työvuorot, ihan vain itsekkyyttään (vittumaisuudeksikin sitä hänen kohdallaan voinemme kutsua), vaikka olen hänen firmansa eteen viimeaikoina raatanut perseeni ruvelle, perunut keikkoja muista paikoista yms yms ja hän kyllä tiesi, että minulle on tulossa tuo pitkä reissu ja jokainen työvuoro on myös minulle kullan arvoinen. Että siinä näemme hänen arvostuksensa ja kiitoksensa. 

Mutta ei siinä mitään. Tämäkin otetaan vastaan tälläsenä ryöppynä, kun se tulee, pidetään suu kiinni ja koitetaan olla tukehtumatta. Kyllä se töppönen vielä tässä myrskyssä nousee, että ei sitä takaisin olla kääntymässä.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti