keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Vitutuksen multihuipennus.

Seuraava vuodatus saa mut vaikuttamaan itsekeskeiseltä kusipäältä, joka luulee olevansa maailman täydellisin ihminen muiden mitättömien paskakasojen rinnalla, mutta sitä en suinkaan tarkota. Oon ihan yhtä mitätön paskakasa, kun kaikki muutkin, mutta"vähän" vaan ärsyttää. 

Ja se mikä mua ärsyttää on se, että MIKSI oi MIKSI ihmiset kuvittelee, että niiden tarvitsee selittää mulle omia tekemisiään tai tekemättä jättämisiään. Olen tietoisesti, ainakin vielä, lapseton, joten en kaipaa selityksiä keneltäkään aikuiselta, oman päätäntävallan omaavalta, henkilöltä. (except BF..se on aina selityksen velkaa) Päinvastoin...ne rasittaa mua, koska mun tekis mieli huutaa selittelijöille ja itselleen valehtelijoille...hahhah..paskat..mun tekis mieli lyödä niitä naamaan! 

Ihan oikeasti. Jos kerrot olevasi dieetillä, niin ole! Kannustan ihan täysillä ja mielelläni annan jopa vinkkejä. Mutta älä jumalauta tule selittämään kesken dieetin mulle miksi sinä olet oikeutettu levylliseen suklaata, koska sinä et ole ja minä kerron sen ja sinä loukkaannut, koska asiahan ei MINULLE KUULU!
Jos kerrot lopettaneesi tupakoinnin, niin ihan mahti juttu! Kannustan täysillä!! Mutta ÄLÄ tule selittämään mulle miksi olisit, milloin missäkin tilanteessa, siitä huolimatta, oikeutettu polttamaan yhden tai kaksi. Sinä et ole, minä kerron, että haukkaa paskaa, sinä loukkaannut, koska asiahan ei MINULLE KUULU!

Noi on ehkä kaks yleisintä asiaa missä ihmiset kuvittelee, et kaipaan niiden selittelyjä(ts. antaisin synninpäästön) vain koska omalla kohdallani oon, juuri näissä asioissa, onnistunut tavoitteissani. Ne vaan tuppaa unohtamaan sen, että siinä sivussa oon myös itselleen valehtelun ja selittelyn asiantuntija ja ne ei ikinä saa mua vakuuttumaan oikeutuksistaan johonkin asiaan kuulumattomaan enkä aio milloinkaan nyökytellä ja antaa synninpäästöä vaan kerron kyllä miten se asia oikeasti on, vaikka se mulle onki ihan paskan hailee polttaako joku tupakoinnin  "lopettanu" tai syökö joku laihiksella oleva suklaata, mutta rikoskumppania minusta ette saa ja siitä on turha mököttää!

Ja yleensä myös tämän saman ryhmän ihmiset kysyy neuvoja ja pyytää laatimaan jotain ohjeita itselleen ja yleensä se menee niin, että joka ikinen asia tai fakta mitä ehdotat/sanot, joko teilataan tai "jookylmätiedänmutku". Jos sinä tiedät kaiken etkä ole valmis minkään sortin uhrauksiin niin miksi...miksi sinä pakotat minut kiinnostumaan tästä asiasta??!?

Sellasta taas tällä viikolla. Selityskippo kaatu nurin, ku korvat kuumana kuunnellu kaikenlaista uskomaton paskaa ja olen myös varmaan saanut kusipään leiman otsaani, koska oon todella naistenvaivahormonivitutuksessani lytänny kaikki paskat selitykset ihan suoralta kädeltä.

Hyvää loppu viikkoa ja aion korvata tänään salin bissellä, koska olen  mielihalujeni orja, no excuses!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti